Често задавани въпроси

BMW MOTORRAD ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ.

Намерете всички често задавани въпроси относно резервирането на вашето BMW Motorrad онлайн, като: Как работи онлайн резервацията? Как мотоциклетът ще бъде запазен само за вас?

Често задавани въпроси

Моля, свържете се със съответния дилър за допълнителни подробности относно цената на мотоциклета, който ви интересува.

Reserve with a fee is a reservation request with the intention of buying the vehicle at the dealership. The reservation fee is required to reserve the vehicle until the contract is closed.
The reservation fee is necessary to lock the car for the period until the day the contract closes. During that time, no one else can reserve that car on the platform. Once the contract is closed, the vehicle will be removed from the platform and will no longer be available for sale.
If your contract is closed, the reservation fee will be credited towards the final payment and / or leasing contract. If the contract is not closed, the fee will be refunded to your bank account.

Попитайте сега е необвързваща заявка за контакт. Ако имате въпроси относно конкретно превозно средство, можете да използвате бутона Запитване сега, за да изпратите запитване директно до съответния дилър. Вашият дилър ще обработи заявката и ще се свърже с вас възможно най-скоро.

Да, ще получите точно мотоциклета, представен на снимката.

Когато избирате превозно средство, щракнете върху знака със звезда, за да добавите мотоциклета към любимите си. Влезте в MyBMW, за да търсите запазени превозни средства.

Можете да се свържете с нашия Център за обслужване на клиенти на BMW.
Цялата информация за обслужването на клиенти можете да намерите тук:  ВРЪЗКА

Резервация и Плащане

  1. Вход или регистрация в MyBMW
    След като изберете модел и щракнете върху „Резервиране с такса“, влезте или се регистрирайте в MyBMW
  2. Лични данни
    Попълнете вашите лични данни или служебен адрес и приемане на маркетингова комуникация
  3. Вашият мотоциклет
    Последна проверка на всички данни за мотоциклета, адрес за фактуриране и приемане на правилата и условията
  4. Плащане
    Попълнете данните си за плащане и кликнете върху „Резервиране с такса“

Да. Когато влезете, имате достъп до вашите резервации, любими превозни средства и лични данни.

За достъп до резервация, която сте направили по-рано, моля, изпълнете следните стъпки:

  • Влезте в портала MyBMW, като щракнете върху Вход в горния ляв ъгъл на страницата
  • След като влезете, ще намерите своята резервирана в секцията „Резервации“ </ li>

Можете да промените личните си данни в профила си в MyBMW в секцията „промяна на данните в профила“.

За информация относно вашата фактура, моля, свържете се с вашия дилър.

Да, можете да анулирате резервацията си и таксата ви ще бъде възстановена. Ако искате да анулирате резервацията си, моля, свържете се със съответния дилър.

Да, можете да следите състоянието в профила на MyBMW в секция „Резервации“.

Да. След като сте резервирали мотор, можете да организирате пробно каране в представителството.

Да, ако искате да резервирате превозно средство, трябва да платите такса за резервация. Размерът на таксата за резервация се определя от дилъра и може да варира в зависимост от автомобила. Ако резервирате превозно средство, тази такса ще ви бъде кредитирана като депозит. Ако договорът не се осъществи, този депозит ще ви бъде възстановен.

Размерът на таксата за резервация се определя от дилъра и може да варира в зависимост от мотоциклета. Ако резервирате превозно средство, тази такса ще ви бъде кредитирана като депозит. Ако договорът не се осъществи, ще получите депозита си обратно.

Понастоящем онлайн резервациите могат да се правят с кредитна карта. 

  • Нямате достатъчно кредит в акаунта си.
  • Акаунтът ви е затворен.
  • Кредитната ви карта е изтекла.
  • Вашата плащането е просрочено.
  • Вашият акаунт е маркиран за измама.
     

Не. Предварителната резервация не е условие за закупуване на мотора. Тя ще "блокира" мотоциклета до сключване на договора за продажба. В случай, че промените решението си относно превозното средство, моля свържете се с дилъра, за да отмените резервацията незабавно. След като дилърът направи анулирането, парите ще ви бъдат възстановени.

Да. Моля, свържете се с търговеца, за да отмените резервацията незабавно. След като дилърът направи анулирането, парите ще ви бъдат възстановени и вие можете да изберете нов мотоциклет. За повече подробности относно замяната на мотоциклет, моля, свържете се с дилъра.

Да. В стъпката „Лични данни“ от процеса на плащане можете да посочите дали сте физическо или юридическо лице.

В случай на анулиране, сумата ще бъде възстановена чрез оригиналния начин на плащане, който сте използвали. Ще получите потвърждение за анулирането веднага щом бъде обработено.

  • Имате право да анулирате този договор по всяко време, без да посочвате причина. За да изпълните правото си на отказ, моля, информирайте ни чрез ясна декларация за решението си да се откажете от този договор. Можете или да попълните образец на формуляр за отказ или друга ясна декларация и да я изпратите на съответния търговец/продавач по пощата или по имейл. Името, адресът и (когато е наличен) имейл адресът на дилъра ще ви бъдат изпратени в момента на извършване на вашата резервация. След като дилърът получи декларацията, той незабавно ще ви изпрати имейл, потвърждаващ анулирането.
  • За да спазите крайния срок за анулиране, е достатъчно да изпратите уведомлението си за упражняване на правото си на анулиране преди периодът за анулиране е изтекъл.
  • Последващи действия
  • Дилърът незабавно ще ви възстанови цялата сума, веднага щом дилърът получи известие за вашия анулация след направена резервация. За това изплащане дилърът ще използва същото средство за плащане, което сте използвали за първоначалната транзакция, освен ако нещо друго не е изрично договорено с вас. В никакъв случай няма да бъдете начислени такси за това изплащане.